karkówka na warzywach

   
         


Witajcie w ten piękny zimowy dzionek :)
Nic tylko biec do wody i się wybachać :) a po kąpieli coś ciepłego
i dobrego :)
Dziś na szybko karkóweczka z miksem warzyw duszonych na szmalcu mniam mniam :)
Lubię takie szybkie "papu" :D. Zrobienie zajęło "aż" 15 minut :)
- plaster karkówki +- 200 g potraktowałem siekaczem do mięsa, lekko posoliłem i popieprzyłem
- usmażyłem "prawa-lewa" na łyżce smalcu
- przełożyłem mięso na talerz
- na patelnię dodałem drugą łyżkę smalcu
- wrzuciłem jedną pokrojoną cebulę, kilka pieczarek i pół marchewki (marchewka pocięta nożykiem karbowanym)
- podsmażyłem to ze 3 minuty
- dorzuciłem podsmażone wcześniej mięso
- wlałem 1/4 szklanki zimnej wody z kranu
- przykryłem pokrywką i dusiłem 5 min
PYCHAAAA!!!
Miłego dzionka :)
Paweł

Etykiety: